Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



31 Aralık 2009 Perşembe

HOŞ GELDİN YENİ YIL !



Geride bıraktığım koca bir yılı düşünüyorum. 2009’a girerken dilediğim, hayal ettiğim, gerçekleştirmek istediğim planlarımdan hangilerini yapabildim? Hangilerini yapmama çok az kalmışken elimden kayıp gitmelerine engel olamadım? Hangilerini gerçekten dilemediğimi fark ettim ve tabii hangilerini gerçekleştirdim……

Bunları eminim siz de kendinize soruyorsunuzdur.

Cevapları ararken çok da haksızlık etmemek, eski yıla kızıp durmamak, 2010’u yine olumlu düşünce ve dileklerle karşılamak lazım. Yani gülümsemeye devam !

Geride bıraktığım 2009’a;

kardeşim sağ salim askere gidip geldiği için, yıllardır hayalini kurduğum internet sitemi yapmaya başladığım için, yine uzun zamandır hayal ettiğim Antakya gezisine çıkabildiğim için, sağlıklı olduğumuz ve umudumuzu kaybedecek kadar olumsuz olaylarla karşılaşmadığımız için ve daha aklıma gelmeyen nice güzel an ve anılar için

teşekkür ediyorum….

Bu yazıyı okuyan herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı, hayallerinin gerçek olacağı ve sevdikleri ile geçirecekleri güzel bir yıl diliyorum !



Herşey gönlümüzce olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac