Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



30 Ocak 2013 Çarşamba

Temel Gıdalar Ucuz Olmalı

Evdeki hesap çarşıya uymadı bugün.

Defne'yle markete gittik. Alışverişimizi yaptık, kasaya geldik ve hesap 100 lira tuttu. Kasiyer kız rakamı söylediğinde bir an dünya durdu ya da bana öyle geldi. Çünkü aldıklarımız gayet ve net "temel" ihtiyaçlardı.

Yani bildiğiniz peynir (beyaz ve kaşar), tereyağ, yumurta (sadece 6 tane), bebek bezi, ıslak mendil, diş macunu.. ne et vardı içinde ne de deterjan. Haaa bu akşam için bir paket cips ve 3 küçük turşuyu saymıyorum, gerçi onların maliyeti de 3 lirayı geçmiyor.

Üstelik yumurta ve diş macununda kampanya olduğu gbi, yumurta haricinde aldıklarımız "organik" ya da "ithal" değil. Hepimizin bildiği, tanıdığı, güvendiği markalar. Market de öyle "kazık" dediklerimizden değil.

Çıkmadan fişi kontrol ettim. Tahmin edeceğiniz üzere rekor bebek bezinde. Bu da demek ki Defne'ciğimin tuvalet eğitimine acilen eğilmesi, bu ailenin bir ferdi olarak ev ekonomisine katkıda bulunmaya başlaması gerekiyor :)

Doğal ve standart ihtiyaçları karşılamak bu kadar pahalıyken, birilerinin, üstelik bu pahalılıktan bence sorumlu olan birilerinin, belli aralıklarla ortaya çıkıp "çok çocuk yapın" demesi beni bir kez daha acıttı. Ve bir kez daha, temel ihtiyaç maddelerinin bu kadar pahalı olmasına isyan ettim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac