Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



22 Nisan 2013 Pazartesi

En Büyük Bayram Kutlamaları

Yarın, Defne'yle birlikte kutlayacağımız 3. Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ! Mutluyuz, gururluyuz, heyecanlıyız...

2011'de kutladığımız ilk bayramda Defne 4 aylıktı, olayın farkına varamayacak kadar küçük olmasına rağmen eline sopalı Türk bayrağı tutuşturmuş, "23 Nisan kutlu olsun" şarkısı söylemiştim. Bizimki kah bayrağı sallamış, kah denk getirememiş kafacığına toslatmış, kamerada çekim yapan babasına şaşkın şaşkın bakmıştı.

2012'de kutladığımız ikinci bayramdaysa, Defne 16 aylıktı, Darıca Hayvanat bahçesine götürdük onu. Defne'nin küçücük hayatında geçirdiği en güzel günlerden biriydi. Çünkü döndükten sonra uzunca bir süre hayvanat bahçesinden bahsetmemi ilgiyle dinlemişti. 

Bu sene, hararetle kutladığımız bayramımıza tuvalet eğitiminin köstek olmasına izin veremezdim tabii... Dolayısıyla kutlamalara biraz erken başladık demeliyim. Sürpriz bir şekilde başlayan ve sanırım son aşamada olduğumuz (burada dilinizi ısırınız) tuvalet eğitimi olmasaydı aklımda yeni bir gezi planı vardı. Oysa konu çocuk olunca evdeki hesap çarşıya uymuyor biliyorsunuz, neyse.... 

Cumartesi sabahı, tuvalet eğitimiyle dolu 4 günün ardından, delirmeme ramak kala kendimi Migros'a attım. Bir de baktım ki oyuncaklarda ve kırtasiye ürünlerinde % 50 indirim var. Bizim "oyuncak fakiri" Defne'ye hemen iri legolardan bir tren aldım. Hem bayram hem de tuvalet eğitimi kutlaması hesabı.... Aynı gün gittiğim Makro'da da kitaplarda % 50 indirim olduğunu görünce yeni bir kitap daha aldım. Hem Defne hem de babası, trene bayıldı.... Hatta birara aralarında paylaşma kavgası bile çıkınca iki tane almadığıma pişman oldum demeliyim :)

Pazar günü de, Defne'nin oyuncak hayvanlarını yerleştirmek için, Meraklı Minik dergisinde gördüğüm evlerden birini evdeki malzemeleri ve yaratıcılığımızı kullanarak yaptık Defne'yle. Birara fotoğrafını ve nasıl yaptığımızı yazacağım.

Bugün, Defne'yle birlikte bayrağımızı astık. Büyük bayrağı görünce aklına sopalı bayrağı gelmiş olacak ki onu istedi benden. Aldı bayrağı eline sallaya sallaya dolaşmaya başladı evde. Ben de el çırpıp "23 Nisan kutlu olsun" şarkısını söyledim. İyice çoştuk coştuk, hatta tütülü eteğini giydirdim, danslar etti. Ama esas kutlama yarın. Bir cesaret, Defne'nin çok sevdiği biraz uzak bir parka ilk kez bezsiz gitmeyi deneyeceğiz. Baba yanımızda olacağı için ben de kendimi daha sağlam hissediyorum. İnşallah kazasız belasız atlatırız bu küçük gezimizi....  Anlayacağınız bugünler "bize hergün bayram" havasında geçiyor....

Herşey bir yana, bize bu büyük bayramı armağan eden başta ulu önderimize ardından tüm silah arkadaşları ve ona destek veren 7'den 70'e herkese rahmet dileyip huzurlarında saygıyla eğiliyorum.

Birilerinin küçültmeye çalıştığı gibi sadece "Çocuk Bayramı" değil, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac