Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



25 Nisan 2013 Perşembe

Kutudan Ev- aktivite önerisi


Bu seneki 23 Nisan kutlamamızda Defne'yle yaptığımız, ilham kaynağı Meraklı Minik dergisi olan kutudan ev işte yukarıda.

İhtiyacınız olan;

- içi temiz herhangi büyüklükte bir ya da birden fazla kutu
- selobant
- makas
- kutunun içini süslemek için resimler (eski dergi ve gazetelerden ya da ambalaj kağıtlarından olabilir)
- ve bol bol hayal gücü :)

Önce kutunun bir yanını fotoğrafta gördüğünüz gibi kesiyorsunuz. Sonrasında kutunun duvarlarına dilediğiniz resimleri yapıştırıyorsunuz. Temanıza göre kutunun içerisine kapı-pencere- perde de yapabilirsiniz. Miniğinizin kutuyu rahatça taşıması için, yine kestiğiniz bir şeridi, tutacak haline getiriip kutunun üzerine yapıştırabilirsiniz.

Biz, Defne'nin hayvanlarına ev yaptık. Ahır diyemiyorum çünkü içinde vahşi hayvanlar da var :) defne'nin odasına daha evvelden aldığım sticker'ların ambalajı duruyordu. Onların resimlerini kesip kutunun kenarlarına yapıştırdım. Küçük resimleri "halı" niyetine yer kısmına yapıştırdım ve üzerine kutuyu taşıması için sap yaptım. Kenarlara bir dergide gördüğüm yüzen balinaları yapıştırdım. Defne de içine hayvanlarını, kırmızı yemliği ve saman balyasını koyunca herşey tamam oldu !

Daha evvel, burada paylaştığım aktivite önerilerine keyifle ilave edebilirim.

Deneyeceklere kolaylıklar dilerim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac