Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



11 Mayıs 2013 Cumartesi

Gel Oyna !

Sertab Erener'i sever misiniz? Ben bayılırım. Kendi jenerasyonu arasında en kaliteli müzisyenlerden biridir bence. Hele ülkemizi Eurovision'da temsil ettiği ve birinci geldiği geceyi asla unutamıyorum. O akşam yazlık tadilatımızı yaptıran aile dostumuzun evinde misafirdim, yoldan gelmiştim acayip yorgundum ama yüreğim ağzımda Sertab'ı bekledim. Gümbür gümbür çıktı, şovu, dansçıları, kostümü, sesi, fiziği herşey ama herşey mükemmeldi ve hakkını aldı birinci oldu. "Every way that I can" ile :)

Bundan bir ay kadar evvel Defne'yle D&R'dayız, hediye bakıyoruz. Arka planda Sertab Erener'in şarkıları çalıyor. Bayılırım kendisine, sesine, fiziğine, herşeyine... Kasada soruyorum albümü, ismi Sade'ymiş, almıyorum ama aklım kalıyor. Anneler gününde o CD'yi istiyorum hediye olarak, eşim sağolsun akşamına alıyor. Defne'yle ben kedi gibi müzik setinin başındayız. Şarkılar başlıyor bir bir. Hepsi ayrı ayrı güzel ama ben en çok "İnadına İnadına Gel Oyna"yı seviyorum. Sözleri, ritmi, enstrümental kısmı beni benden alıyor. Hayır, öyle oynak bir tip de değilim ama vuruluyorum şarkıya.

En çok pazartesileri tam da sendrom tavan yapmışken gelsin bu şarkı ya da sabahın karga uyanmayan saatlerinde "anneeee çiş hapacaaaam" diye bağıran Defne'nin sesiyle telaşla yataktan fırlayan ben için ya da haftasonu dinlenmek isteyen ama bir türlü benden ve Defne'den rahat görmeyen eşim için, hepimiz için gelsin... oynayalım arkadaşlar !

Dinlemek isterseniz linki burada. 

En komiği de şarkı başlayınca, Defne bana dönüp muzur muzur "anne senin şaaakın" demez mi? Bu kız beni bitiriyor !!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac