Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



27 Ağustos 2013 Salı

Sonsuza Uzanan Listeler

Hem unutkanım hem deli gibi programlıyım hem mükemmeliyetçiyim ama sonunda hiçbir şeyim galiba :)

Defne'den önce ya da sonra değişmeyen, pardon Defne'den sonra daha da uzayıp detaylanan, tatil öncesi hazırlık listelerimden bahsediyorum. Her sene, "bu senekini çöpe atmayayım da gelecek seneye kolaylıık olsun" diye saklamak üzere hazırladığım, ama toplanmalar bittikten sonra da "Allah kahretsin beni, çok deliyim nefret ediyorum programlı olmaktan" diyerek yırtıp çöpe attığım, asla vazgeçemediğim listelerim...

Eşimin "bir ele geçirsem hepsini yok edeceğim" diye yarı şaka yarı ciddi söylendiği (ama her seferinde son anda "iyi ki yapmışsın" dediği), kağıt ve kalemi birarada gördüğünde kendinden geçip delicesine karalamaya başlayan Defne'nin de hedefinde olan, benimse her ikisinden fellik fellik kaçırdığım biricik listelerim...

Tatile çıkmamıza haftalar varken yaptım son listelerimi mesela. Haftasonu bir öğlen Defne uyurken, onu babasına emanet edip en yakın kafeye gittim, bir bardak çay&kurabiye eşliğinde çıkardım dosya kağıdımı, döktürdüm de döktürdüm. Sayfayı bile bölerek organize ettim, sonra katlamaya kıyamayıp çantama dikine yerleştirdim özenle. Ah ben, ah ben.. Defne böyle olmamalı, nasıl yapsam da kendime benzetmesem bu küçüğü bilemiyorum....

Liste başlıklarımız ve detaysız halleri şöyle;

Defne için alınacaklar (kıyafet, ayakkabı + ateş ölçer + oyuncak + kitap + kırtasiye + aşı kartı + ilaçlar + güneş kremi, toka, tırnak makası, tarak)

Benim için alınacaklar (kıyafet, ayakkabı + bilgisayar + fotoğraf makinesi + şarj aletleri + kozmetik ve toka)

El çantama koyulacaklar (Defne ve bana yedek kıyafet + Defne için ince örtü + Defne'nin yol oyuncakları + ıslak mendil + yazlığın anahtarları + selpak + acil durum için bisküvi, su, sakız, bardak, çöp için poşet) - yok anacım bu çanta benim filan değil, ayrıca çanta da değil ikinci bavul-

Araba buzluğuna koyulacaklar .......

Yazlıktaki marketten alınacaklar .......

Genel olarak götürülecekler (müzik CD'si .... )

( Küçücük kafamda deli gibi organize olmaya çalışırken benden desteğini esirgemeyen eşime, kendi eşyalarını bana toplatmadığı için ve Defne'ye bu sene bezi bırakarak hepimizi bez derdi ve masrafından kurtardığı için sonsuz teşekkürler... )

( Ve bir itiraf, küçükler için yapılmış minyatür bavullara çok özeniyoruuummmm )

2 yorum:

  1. Bu kadar kılı kırk yarınca ( öyle miydi o söz ) mutlaka önemli bir şey unutulur. :)) Ama o da işin zevkli bir kısmı bence. Defne'yi bu büyük başarısı için kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle İlhan Bey, bir gittim ki plaj çantası almamışım yanıma. Eşim birkaç hafta sonra evden getirene kadar korkunç bir torbayla idare etmek zorunda kaldım :) Defne adına teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac