Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



18 Şubat 2014 Salı

Laf Aramızda

Defne'nin "yuva günü"ydü bugün. Yani bol koşturmalı, alternatif programlı bir gün benim için. Yok yuvanın önünde park yeri bulursam şöyle şöyle yapacağım, yok park yeri bulamazsan diğer işleri yapacağım dediğim. 2,5 saatlik bir zaman dilimine sığdırmayı planladığım yapmak istediklerim.

Kısacası koşturdum yine bugün, çok şükür keyifle, yapmayı tasarladığım tüm işlerim yolunda giderek. Hatta öyle bir ayarladım ki, son 45 dakikayı en sevdiğim kafelerden birinde açık havada çay içip günlük gazetemi okuyarak geçirdim. Aman maşallah diyorum ve Defne'nin halen hafif hafif akan burnunu, bazen köh köh öksürüğünü esss geçiyorum. ....

Günlük gazete kısmı aslında tam bir facia öyle değil mi? Zaten rezalet olan gündemi bir kez daha gazeteden okumak neyin keyfi, bundan böyle üst üste dizilmiş "okunması gereken" kitaplarımı çantamdan eksik etmesem hayatıma olumlu bir katkı yapacağımı düşünüyorum. 

İstanbul lodosu tam da baş ağrısı yapmak üzere beynimi yemeye hazırlanırken, bense ona aldırmayıp gazeteme gömülüp çayımı yudumlarken, onca feci haberin yanıbaşında Brad Pitt ile eşi Angelina Jolie'nin bir fotoğraflarına rast geldim. Ve işte o an sevgili okuyucum yüreğim ışıdı, baktım, tekrar baktım, sayfalar sonra geri geldim tekrar baktım fotoğrafa. Bir adam yaşlandıkça bu kadar mı yakışıklı olur diye düşündüm, taşındım, yanıt bulamadım. Hatta sanki, gençliğinden daha yakışıklı buldum. (Merak edenler için fotoğraf burada.)

Ve tam da günümün en güzel dakikalarındayken çalan telefonum, ardından ailemden yine genç bir ölümün haberini alışım, işte tam da o an şiddetlenen sevgili migrenim, "bizim ailenin genç ve ani ölümleri meşhurdur" diyip telefonu kapamam, ben ölürsem kim gelir cenazeme, gerçekten yüreğinden kopup kim ağlar ardımdan vesair cevapsız düşüncelerim, Defne'nin yuvasına yetişmem derken...... kalbim attıkça bana anlam veren güzelliklere sahip olduğuma, yapılacak işler listemin hepdolu olmasına, yalnızlıklar ve haksızlıklar içinde de olsam bir şekilde hayata tutunma azmime binlerce kez şükredişim.... ardından, dünyevi yüklerinden kurtulmuş bir bedene hiçbir şey ifade etmeyip, biz kanlı canlıların kıymetini bilmediğimiz onca güzellikler.... hayır, hayat güzel, hayat yaşanacak, tutunulacak, mutlu olunacak, mutlu edilecek, seven sevilecek, istemeyen uğurlanacak..... düşünceler birbirini kovalarken,,,,,,,,,,,,

Laf aramızda sevgili okur, şu Brad Pitt neden bu kadar yakışıklanmış? 

2 yorum:

  1. Başın sağ olsun :(
    Açamadım fotoyu...
    Ben artık haber izlemiyorum evde... sinirlerim bozuluyor. işyerinde ne kadar takip edersem o kadar... insanın içi kaldırmıyor :(

    YanıtlaSil
  2. Sağol Sütlü Kahve... Darısı başıma, ben de seyretmemeliyim haberleri. Google'a, Angelina Jolie Brad Pitt smokinli fotoğraf yazarsan ulaşabilirsin. Sevgiler,

    YanıtlaSil

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac