Yaşam Notlarım'a Hoş Geldiniz.



8 Mayıs 2014 Perşembe

Pazartesi Sendromuna Son

Sevgili okur, pazartesi sendromuna son diyorum, vallahi billahi diyorum, kesin çözüm diyorum, bizzat denedim diyorum.....

Game of Thrones (namı diğer Taht Oyunları), Nisan'ın ilk haftalarında başladığından bu yana pazartesileri iple çekiyorum desemi linç edilme ihtimalim olur mu? Seyrediyor musunuz bilmiyorum, ama seyretmiyorsanız bence çok şey kaçırıyorsunuz. Aksiyon, heyecan, bazen gerilim, azıcık(çok çok azıcık) romantizm ve sonsuz merak uyandıran bu yabancı diziyi şiddetle tavsiye ediyorum.

Yazların onlarca yıl, kışlarınsa ömür boyu sürebildiği, içten içe nifak tohumları serpilen bir diyar. Soğuk ve sert kışların bekçisi Stark Ailesi'nin hüküm sürdüğü Kıştepesi'nin ötesinde, Yedi Krallık'ı koruyan Duvar'ın kuzeyinde tekinsiz güçler toplanmaktadır. Bu esnada Yedi Krallık'taki aileleri, tahtı ele geçirmek için birbirini yiyip durmakta, entrika üstüne entrika çevirmektedir. Olmayan olmakta, beklenen asla gerçekleşmemektedir bu dizide.

Farklı ülkelerde çekimler yapılmakta, birbirinden renkli karakterler dizide boy göstermektedir. Masraftan kaçınılmadan çevrilen ve önümüze konulan bu dizi, 2011'de ABD'de gösterime girmiştir.

Game of Thrones kanaatimce, kendi türünde gelmiş geçmiş en iyi yabancı dizilerden biridir. Ve iddia ediyorum bir dönemin fenomen dizisi Lost'tan kat be kat üstündür. Hiç yoktan Lost gibi sonunda, afedersiniz, sapıtıp saçma sapan bir final izlettirmeyeceklerine eminim.

Şimdi ben bu diziyi önermekle sizce suç işlemiş duruma düşüyor muyum ya da böyle bir niyetim olabilir mi? Konusunu yukarıda okuduğunuz, tamamen kurgusal bu diziyi öğrencilerine tanıttığı ve izlettiği için canım ülkem bakınız nelere sahne olmuş. İkinci raunt da burada. Allah, akıl-fikir- vicdan versin diyorum, bol keseden versin diyorum, hepimiz nasiplenelim diyorum.

Haydin Pazartesiiii gel artık !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Sayac